dinsdag 22 oktober 2013

Lauren Bacall


Vorige week helemaal dood, maar nu gelukkig weer springlevend: Lauren Bacall. Ongetwijfeld een fijne uitvinding, dat internet, maar het is als met alle uitvindingen: jammer dat ze vervolgens altijd weer in mensenhanden terecht komen.

Ergens in de wereld is er altijd wel een idioot die denkt: ik steek mijn mannelijk orgaan in de stofzuigerslang of ik probeer of ik eigenhandig het vermogen van mijn brommertje kan opvoeren of ik post een berichtje dat Lauren Bacall dood is. En dan zijn er andere idioten die dat horen en besluiten dat moet ik ook proberen en voor je het weet hebben ze hun handen vol in de spoedafdelingen, razen er hels lawaai makende gemotoriseerde pubers door de straten en denkt de halve wereld: Lauren Bacall is dood (hier meer).

Gelukkig springlevend: Lauren Bacall.

Geen opmerkingen: